Ik heb geen order bevestiging gekregen
We ontvangen soms meldingen dat klanten geen orderbevestiging hebben ontvangen nadat ze een bestelling hebben geplaatst en betaald. Ons systeem stuurt echter automatisch na elke succesvolle bestelling een orderbevestiging en een aankoopfactuur naar het opgegeven e-mailadres.
Voordat u contact opneemt met onze klantenservice, kunt u de volgende stappen volgen als u de bevestigingse-mail niet ontvangt:
- Controleer uw map met ongewenste e-mail: Soms kunnen onze e-mails in je spam- of junkmap terechtkomen, dus zorg ervoor dat je daar hebt gekeken.
- Controleer uw bankafschrift: Als uw bestelling met succes is geplaatst, moet op uw bankafschrift staan dat er geld van uw rekening is afgeschreven.
Het kan voorkomen dat onze e-mails als spam worden gemarkeerd, vooral bij Gmail-adressen, maar ook soms bij andere e-mailadressen. Als u niets van ons heeft ontvangen, controleer dan altijd eerst uw spambox voordat u contact met ons opneemt.
Als het bedrag van je bestelling is afgeschreven en je na twee uur nog steeds geen bevestigingse-mail hebt ontvangen, neem dan hier contact op met ons vriendelijke klantenserviceteam met de gegevens van het e-mailadres dat je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen. Zij kunnen bevestigen of de bestelling met succes is geplaatst.
Heeft u uw e-mailadres correct ingevoerd?
Bij het plaatsen van een bestelling in onze webshop is het verplicht om een geldig e-mailadres op te geven voor de communicatie. Het gebeurt echter regelmatig dat e-mailadressen per ongeluk verkeerd worden ingevoerd.
Als u denkt dat dit bij u het geval is, stuur dan een e-mail naar ons met de volgende gegevens: uw correcte e-mailadres en uw voor- en achternaam zoals vermeld op het factuuradres. We zullen dan uw e-mailadres corrigeren en u een nieuwe bevestiging en factuur sturen. Het is belangrijk dat uw e-mailadres correct is, omdat verdere communicatie, zoals uw track & trace-informatie, via e-mail verloopt.